18 augusti

http://www.spinner.com/2007/08/16/video-premiere-elvis-and-lisa-marie-presleys-in-the-ghetto/

LYSSNA PÅ DEN ^^ RÄTT BRA ; )


Gör inte ett piss.. ska väl snart sova.. måste vända dygnet..
Fan, skolan börjar på måndag.. Eftersom att jag börjar klockan 13 måste
jag in med 11 bussen.. Så jag ska väl gå på stan. Undra hur länge vi går första
dagen.. Men de ska bli kul att träffa alla igen. Har typ bara träffat Madde två ggr
och jeanette en gång. Synd, men så är de.. Sommaren har gått fort! Vi har ju
knappt varit i stugan heller. Har bara badat två ggr!! Jag brukar leva i vattnet på
sommaren.. Vette fan varför jag inte badat mer.. Men har väl inte varit på humör..
Men jag var ner till kängsön med marre och åse för nån dag sen, då doppade jag
benen, fan att jag inte hade med mig badkläder. De var skitskönt i vattnet. Men de
tyckte inte åse :P Men vi satt på bryggan och surrade iaf. de var ändå trevligt. ^^

Annars vet jag inte vad jag har gjort i sommar.. Typ bara dator, tv, böcker och vänner ^^
Ska inte klaga, för de är jävlit kul att hänga med kompisarna ; )
Nu när jag ändå skriver om vännerna kan jag ju skriva att Ida <3 har sovit här inatt.
Skitatrevligt :P Men tydligen har jag snarkat som fan inatt.
Och Åse för hem till Vansbro igår.. så henne lär man inte se på ett tag. Internet är bra! :P:P

ikväll har jag varit hos Linnea ett tag. Hon dracxk en öl, sen körde jag henne till
Anna... Och nu sitter jag hära och skriver lite och lyssnar på Fergie - Big Girls Don't Cry.
Den är bra :P Men ska nog se videon med Elvis och Lisa Marie :P Fick nå ryck igår
och laddade ner skitmycke låtar med Lisa Marie. Hon är bra :P Hehe

Men nu ska jag kolla helgon.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback