8 augusti

SÅG MARKUS FAGERVALL PÅ LULEKALASET I HELGEN.
Skiiitajävla bra :P

idag är jag hundvakt.. ska snart fara ner.. antar att dom ska ha mat..
Men eftersom att hunden ska ha en halv burk mat, så vet jag inte vad
jag ska ge han imorgon om de blir att moster blir borta längre..

Har just duschat.. har typ fått långt hår.. :P
Ska nog ringa optikern också.. ska skaffa linser..

Jag kan ju ta och berätta lite om lulekalaset också..
På torsdag var jag på rixfm festivalen med Madde och Jeanette. De var bra.
Speciellt Danny :P Hehe. Sebastian var ju helt trist.. Han stod ju typ bara still..
Ingen vill ju se på de.. Men dom andra var också bra, men jag ids inte rabbla
upp alla som var där.. ^^ Och på fredag var jag på lk med Ida ^^,
Vi såg MARKUS FAGERVALL så jävla bra. om vi så hade måsta gå hem till
Råne hade de varit värt de :P förutom han såg vi också några låtar av
Jerry Williams, Marie Lindberg och Melody Club. alla dom spelade i södra hamn
förutom Melody Club. Dom var rätt bra.. speciellt när dom spelade Palace Station^^
Vi åkte buss hem till råne kl 02:15.. de kostade 90spänn.. lite dyrt för 3.5mil, men
de var skönt att komma hem iaf.. Ida sov hära..

Men nu ska jag gå och klä på mig och fara ner till hunden.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback