22 februari

Igår var jag på dansen, de var skitkul :D hehe.
Ska på tävlingen i Skellefteå på lördag. De ska bli kul :D
ska inte tävla men ändå ;D

Marre far till vansbro imorgon.. kul för henne ;D

Missade bussen idag.. de är ingen idé att fara till skolan idag då..
fan man in med 9-bussen är man framme tjugo i tio och vi slutar halv elva...
så onödigt.. så man kan säga att jag har lov nu.. :D:D:D
Undra va man ska göra på lovet???

jag har bara planerat för lördagen, men vafan ska jag göra sen.......
ska nog vara med ida någon dag hoppas jag.. men hon kanske måste
till fällträsk och vara med föräldrarna... Jag hoppas att hon stannar i stan ^^,
då kanske man kan gå på bio.. Va kul att gå på bio!! De måste vi göra :D

Nu är elis uppe och grinar.. tror att han ska på dagis eller något i den stilen..
Men nu ska jag fixa lite andra saker.
Ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback