4 Januari

Idag har det varit linedance i matsalen hela dagen, i stort sätt. Från 12-19.
Men jag var bara där till strax efter 17. Vi gjorde 5 nya danser. Jag kommer
ihåg första och en bit ur någon annan, jag är helt borta i huvudet :D Jag
fixade de nya trycket idag också. Mamma strök fast de, men ändå. De blev
riktigt nice, bättre än vad jag trodde. Jag funderar på att ta ett "byx-tryck"
och sätta fast det på en t-shirt. För jag tänkte då klipper man ju bara av
bokstäverna och sätter dom på en vågrät linje ist för en lodrät. De skulle
nog kunna vara fint.

Annars har jag inte gjort så mycke idag. Jag har sett one tree hill. De var
bra. Lite besviken bara på att inte psyko-Derek kom tillbaka.. Får se de nästa
gång då.

Men nu ska jag gå och se om jag har någon svart t-shirt som duger till att
sätta fast trycker på.

.. Juste, ska hålla i en föreläsning på Bergnäset imorgon ^^,
I en sjua :D

HA DET BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback