11 juli

Idag har jag inte gjort ett piss.. Skulle bleka Idas håren, men hon är
i Boden nu.. Så de blir väl kanske imorgon eller nå..

Ikväll är de Beyond The Break klockan 20.00 på 5:an ^^,
Rätt bra serie.. De är typ inge annat bra på tv ikväll.. Scrubs och Spin City
men de börjar typ 23..

Linnea har sovit på soffan i mitt rum inatt eftersom att pappa håller
på att slipa och spackla i hennes lägenhet.. Dom ska tapetsera
i veckan nån gång..

På söndag ska jag sitta båtvakt.. Inte så roligt men man tjänar ju
pengar på de.. Undra vem jag kommer sitta med.. Och nu har dom ju
ingen tv där nere, så man måste packa massa böcker och skit om man
ska kunna hålla sig vaken..

Jag håller på att läsa "Storlek 37", men den är inte lika bra som de
stod att den skulle vara.. Men jag har bara hunnit till sidan 84 eller nå
sånt.. Hoppas den blir bättre sen..  Fifan va jag har mycke böcker som
jag skulle behöva läsa ut.. Beställde ju 5 böcker från bokus och jag
håller på att läsa andra boken nu och igår när jag var till stan köpte jag
ju 4 stycken till som jag måste läsa.. + att jag har 3 Michael Connelly - böcker
olästa.. Jag tror att jag har typ 5-6 böcker till olästa också.. Så jag har
böcker så de räcker i 3-4 månader till... Jag får hålla mig undan alla
affärer/butiker (va de nu är för skillnad) som säljer böcker..

Mamma och pappa är hos Anna-Karin och käkar grillat med massa andra
släktingar.. Så vi är barnvakt åt Elis, men de är typ bara Linnea som 
är med han :P De är hennes tur.. Vi är ju med han jämt..

Men nu ska jag se om de är nå roligt folk på msn.
Ha de bra!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback