12 juli

Kom just hem från Linneas lägenhet. Kollade hur de blev med dom nya
tapeterna. Innan jag for dit var jag på dansen. Fan va kul de var!
De var säkert två månader sen jag dansade. Så härligt. Vi gjorde två nya.
Ena var irlänsk typ... Den var inte lika rolig som den andra vi gjorde.
De är synd att de inte fortsätter.. Tror att de bara var "sommardans".
Men de går ju att dansa hemma också. Jag letade fram mina skivor igår.
Dom låg längst in i garderoben. Fyllde allt dit när jag bytte rum ;D

Annars har jag bara legat och läst hela dagen. Har bara ca 70 sider kvar.
Den blev mycke bättre mot mitten och slutet. Jag var helt inne i boken,
hörde inte ens när Elis kom inklampandes i rummet ^^, Veronica ligger
uppe i fåtöljen och läser "Äcklig" hon är också helt inne i den.

Men nu ska jag se vem som är inne på msn och sånt.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback