13 juli

Elis kom ner och väckte mig kring kvart i tio. Pappa ville att jag skulle
komma till Linnea halv 11 - 11, så jag bad dom väcka mig kring tio..
Jag somnade strax efter ett i natt. Läste ut "Storlek 37". Jag var lite besviken
på slutet, de var inte så bra som jag trodde att de skulle vara. Men annars
var den klart värd att läsa. Nu ska jag läsa Camilla Läckberg - Stenhuggaren.
Fasters man sa att den var bra, så vi får ju se.

Farmor och pappa har snart gjort en vägg till, tror dom hade tre sånna
där längder, eller vad de heter, kvar. Sen är de bara kortsidan där
dörren är kvar. Så Linnea kanske inte behöver sova här mer än två nätter
till. Jag tror att jag ska vara snäll och sova i soffan i natt, så får hon
sova i min säng. Soffan är ju bara 3-sits, så den är rätt liten, men de går
iaf.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Ska ju färga Idas hår, men jag vet inte
när de blir. Så jag får se om jag går och köper färg till mitt hår och ber
mamma fixa de ikväll. Jag tror jag ska bleka slingor, men jag vet inte om de
blir bra eller skitfult. Om de inte blir bra får jag väl gå och köpa ny färg,
men då blire dyrt. Måste ha två förpackningar sling medel.. Minst..

Men nu ska jag gå och lägga mig i soffan och läsa eller se på tv.. Bara
nånting.. De är inte så värst roligt här hemma..

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback