17 juli

Söndag natt satt jag båtvakt. De var trist som vanligt. Jag satt med en äldre man som
jag hört talas om. Pappa har väl nämnt hans namn nån gång antar jag. Men som
tur var fanns de ju tv. De hade dom inte sist jag satt, så de var bra..
De var inte så mycke folk i farten. Men när han jag satt med gick ut till husbilen för att
dricka kaffe eller va de var han skulle göra kom en bil ner, men när han gick ut ur
husbilen vände den svärt, så de kanske var nån tjuv som var i farten :P hehe..
Dom kom då inte tillbaka iaf.

Igår gjorde jag inte så mycke för jag sov till halv tre, sen satt jag och såg "Murder City", bra
krim-serie.. Efter de gjorde jag inte ett piss.

Men ikväll, om de inte regnar, ska jag gå ut på en långpromenad. De är för varmt att
gå nu.. Solen steker och de kommer stora, svarta moln.. Så jag vette fan hur de blir.
Men om de vara duggar så tar jag cykeln ist.. och en regnjacka..
Idag vaknade jag halv 12. De är ett under att jag sov så länge, men jag vaknade halv 8
och då tänkte jag gå upp men låg kvar.. Mamma har börjat jobba idag efter 4 veckors
semester. Pappa skulle egentligen också börja i veckan, men han tog två veckor
barnledigt också... så han ska vara hemma och strosa ett tag till.. Han och Elis är och
cyklar nu. Tror dom skulle till farmor en sväng. Men jag är inte säker.

Innan jag satte mig hära och började skriva låg jag ute och solade/läste. Bokem 
"Jenny S" är rätt bra. Rätt coolt att vara lämna sitt liv och fara till Stockholm utan att
veta vars man ska ta vägen.. Skaffa nytt jobb, ny bostad och hela rubbet. De hade
jag velat göra :P Men de lär ju aldrig hända att man flyttar dit. Inte om man ska 
jobba som lärare med skitlön.. Jajja.. 

Nu ska jag svara på nå mail.
Ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback