18 juli

Igårkväll var jag med Marre och Åse. Vi såg "morden i midsommer". De var
trevligt. Men de var dåligt väder..
Jag kom hem kanske halv 11 (Vi var hos Marre), såg slutet av "Scrubs" och sen 
såg jag "Spin City" innan jag la mig i sängen. Jag låg och läste till halv tre. Jag
blev helt paff när jag kollade på klockan. Jag var inte ens trött, var helt inne i boken.
Men jag la ändå undan den då, för jag ville inte sova bort hela dagen.. Men nu
har jag iaf läst ut den. Fan va jag garvade i slutet. pappa frågade va jag höll på med
för de var helt tyst i källaren :P 

Annars ska jag gå på promenad senare ikväll. Jag måste röra på mig.. håller på 
att bli knäpp, men ändå är jag  så trött att jag knappt orkar gå ut gemon dörren.
Jag hatar att vara förkyld..

Men nu ska jag gå och leta fram en ny bok och lägga mig i en solstol med en
mjuk kudde och "drömma mig bort".

Juste jag fick min present av åse igår också. en bok som jag tror hette Blodsörn. Den
kanske man ska läsa?! Den verkar skitbra. 
Jag måste hitta nånting till henne också.. får ta och fara till stan nån dag i veckan.
kanske imorgon..

Ha de bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback