28 juli

sov till tolv idag! ett under.. igår kväll/natt satt jag hära och kollade på körskolor. en han handledarutbildning den 25 augusti.. trot att jag ska ringa dit när dom öppnar efter semestern..
måste höra om man kan kolla synen dära, eller om man ska gå till en vanlig optiker.
Eftersom att jag funderar på att skaffa linser spelar de ingen roll om man måste de.. de blir ju bara billigare.. Men vi får ju se. 

Idag ska jag ut.. jag vet inte vad jag ska göra ute, men jag ska ut. Men innan de ska jag duscha. känner mig skitig... ides inte duscha igårkväll när jag kom hem.. så jag ska göra de strax.
vettetusan varför jag inte gjorde det direkt jag vaknade men..

De är PDOL i helgen.. men jag ska inte dit.. Nocturnal Rites spelar ikväll.. men nästa helg ska jag på lulekalaset och se markus..tror han skulle spela på fredag, men jag ska på rixfm festivalen också.
ska se danny och ola :p nä ska se alla ^^ förhoppningsvis kan pappa hämta, annars blir de problem ^^


nu sitter jag och lyssnar på nå skitmusik från filmen "little black book".. carly simon-nobody does it better.. varför jag lyssnar på de vet jag inte.. ska byta till vinnaren av eurovisin 07 ^^, molitva hette typ låten tror jag.. den är rätt bra när man hört den några gånger..


Men nu ropar duschen mitt namn ;)
ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback