5 juli

De var ett tag sen jag skrev här sist.
Nu är man då 17 år, har sommarlov och sitter hemma och slöar.

Idag har jag inte gjort så mycke. Jag har varit till Luleå och köpt
tre linnen, en jacka och en bikini. Slösat typ 1000 kr.

Fått ett mail från bokus idag, dom har skickat paketet nu, så jag kanske
får böckerna imorgon. De hoppas jag iaf. Vill ha nå nytt att läsa.
Boken jag fick av Marre var inte så bra som jag trodde. Den är varken
bra eller dålig. Först kan den vara skitspännande, sen kan den vara skitseg.
Men jag har ändå snart läst ut den så.. Men jag får se hur jag gör.

Mamma, pappa, Linnea och Elis är i stugan, jag och Verran är hemma..
Hon satt båtvakt inatt och jag ville bara inte vara där ute nå mer.
Men vi ska ändå ut till stugan imorgon, så man får njuta medans man kan.

Nu sitter jag och väntar på att någon/några ska logga in på msn, de är ingen
inne. Ser ett vänner-avsnitt också. Men eftersom att jag har nött de så mycke
börjar jag bli lite less de. Har just sett en film, the perfect man, med Hillary Duff.
Jag har sett den tidigare och den är inte så bra, men jag kände ändå för att se
den igen.

Men nu ska jag se färdigt Vänner.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback