6 juli

Idag fick jag mina böcker som jag beställt från bokus. Jag har börjat läsa
"Äcklig - en sann berättelse om en mors grymhet". Den verkar skitbra.

Har just färgat slingor i syrrans hår och förhoppningsvis blir de bra. Har
aldrig blekt hår förut. De blir så lätt ojämt.

Fan va de stormar ute, träden viker sig typ. Och de ser ut som om de ska
börja regna, men de hoppas jag verkligen inte att de gör.

Nu sitter jag och lyssnar på "Flottarkärlek". En gammal låt. Min pappar farfar
lyssnade på den. Och jag antar att han han dö innan min farfar gjorde de, och
de var för ca 22 år sen kanske. Pappa var kanske 18-20 då och nu är han 47, så
jag antar att de är mer än 22 år sen men..

Egentligen skulle vi till stugan idag, men morsan och dom var redan hemma
när jag kom upp. Dom sa att vi inte ska fara ut förän typ söndag.
Så de kanske blir bio i helgen iaf. ^^

Men nu ska jag gå och ringa mamma, hon är hos mormor, och fråga om
jag skulle gå och köpa potatis eller inte. Men ni får ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback