7 juli

Idag vaknade jag kring halv 11 - 11, men låg kvar i sängen till ca 12.15.
Jag låg och läste "Äcklig". Morsan i boken är ju helt sjuk i huvet.
Boken är skit bra. Ni måste läsa den!

Sofia, Anneli och Stina var hära när jag kom upp. Sofia satt med en "hätta" på
huvudet och mamma skulle bleka slingor på henne. Hon hade redan klippt sig.
Anneli skulle också färga håret och Stina skulle klippa sig.

Annars har jag inte gjort så mycke idag. klockan är ju bara halv 3, så har
ju halva dagen på mig att göra nånting ^^, Nu sitter jag och lyssnar på musik
och kollar runt på internet. Jag funderar på om jag ska fara till ok och
lämna igen filmerna jag hyrde för två dar sen.

Igårkväll såg jag "Mord i Sinnet". De var ett bra tag sen man såg de sist.
De är fortfarande lika bra :P Men böckerna är ändå bättre :P
Speciellt "Sjöjungfrun sjöng sin sång".

Men nu ska Veronica ha datorn. Hon ska avbeställa nå paket från bokklubben.
Men ni får ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback