8 juli

Igår kom Ida och Marielle hit. Vi såg film och Marre läste en bok som jag köpt nyligt.
De var trevligt. Marre for hem kring halv ett och strax efter de gick
jag och Ida ut och promenerade. hon skulle röka, så vi passade på att
ta en liten promenad då, så vi skulle orka vara vakna ett tag till.
Men jag somnade nästan direkt iaf :P Vi satt och såg film. Mitt i filmen gick
jag och la mig i sängen och somnade direkt. Somsagt som hon hära inatt, för de
var kasst väder igårkväll.. Kallt och regnit.

Jag vaknade vid halv 12 och Ida kring 12. Jag "vågade" inte tända lampan ifall
hon skulle vakna så jag låg ock läste i mörkret.

Sen käkade vi och såg en till film.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback