9 juli

Ida har sovit här en natt till pga vädret. De är inte särskilt roligt/skönt att
köra moped när de är typ mulet och kallt ute. Igårkväll var vi en sväng till
ok och hyrde tre filmer, köpte chips och dipp och en gillkorv i baguettbröd
åt oss var :P Skit gott. Nu skulle man behöva gå ut och kuta i två-tre timmar
efter allt man ätit. Men eftersom att vädret inte är så bra får jag se om
jag går på en promenad eller vad jag gör.

Jag har läst ut "äcklig" idag. Fan va tragiskt liv. Morsan tog med sig hela
propp-skåpet när hon flyttade. Och barnet fick inte följa med. Hon fick
betala hyra och el fast hon bara var 13. Hon hade inget val.. Gjorde hon
inte som hennes mamma sa fick rejält med stryk...
Om ni vill ha boktips så måste ni läsa den!!

Annars har jag inte gjort nå typ. Ida for hen halv 4 kanske. Fan va vi har
garvat dom senaste dagarna. Speciellt när vi såg "John Tucker most die"
igårkväll. När han låg i lärarens säng men bara string :P Rolig film ^^

Nu lyssnar jag på musik i mp3n för pappa ligger här bakom mig och
ser på tv. Nå skit på Discovery..

Men nu ska jag kolla mailen och sånt. Men ni får ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback