2 januari

Idag vaknade jag första gången kring 8, men somnade om och vaknade kring 11.. sen låg jag och läste en stund..

innan jag gick och duschade ringde kristina och frågade om jag skulle komma och inventera på kosmetik imorgon. så imorgon kring kvart över 6 ska hon hämta mig.. tidigt för jullov, men pengar är pengar..

Idag ska jag laga mat, spagetti och köttfärssår,annars vet jag inte vad som dyker upp..

och juste, pappa och elis har varit och hämtat skotern. Jag vet att han skulle hämta ena, men han kan ju lika gärna ha farit och hämta båda.. men jag har inte varit upp och sett sen han hade telefon. de var iskallt!! skulle just kliva in i duschen åsså ringer de så jag var tvungen att gå ut tilkl pappa.. kyyyyyligt!

julen har också varit bra. fick massa bra-ha-grejs :D men nyår var ingen höjdare.. fick magsjuka två dagar innan, men jag mådde bättre på själva nyårsafton så jag gick ut med ida och såg på fyrverkerierna. fan va underbart de är!
 när man känner dendär smällen i kroppen. oh va de är fint.. men tyvärr hade vi ju inte den vanliga festen hära,så vi hade inga egna fyrverkerier.. så de blev.. va ska man kalla de.... 
..en flopp?.. nått i den stilen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback