Söndag 16 november

Uppkörningen närmar sig med stormsteg!

Inatt har jag sovit hos min syster Linnea. Igårkväll såg vi stjärnor på is och en film. Emellanåt sjöng vi singstar.
De är skitkul! Jag har lånat det till Linnea av Ida.
Filmen vi såg igårkväll hette "Alone in the dark", den var däremot inte så bra, iaf inte Christian Slaters motspelare.
Christian Slater är alltid bra ; ) Tycker jag iaf. 
Vi såg inte hela stjärnor på is, vi såg bara till efter Markus Fagervall. Han föll igår, så de var inte så kul. Han tappade asmycke poäng där.. Men annars var han bra.

Igår fixade Linnea min blogg, visst blev de bra?! Gillar bakgrunden.


 

Tummen upp för Christian Slater!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback