Måndag 13 oktober

Har haft körlektion idag, är rätt nöjd. Gjorde lite små missar, men so what... Övningskört hemma också. från Ok --> Linnea --> hem. De gick bra, men jag tycker kopplingen börjar låta underligt. men de får pappa fixa om de är nå..

annars har jag inte gjort så mycket idag. jag hade matte, de gick också bra. var hur enkelt som helst.

I fredags var vi och såg Rallybrudar, den var skit bra. Den måste ni se! Men den var lite små äcklig ibland. Men värd att se!

Innan jag gick till ok ikväll var jag hos Linnea och såg en film. Vi såg mamma mia. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara, men den gick att se iaf. Men marre och madde fick den att låta som om den var mycke bättre än den var. Visst man fick skratta lite, men de får man ju till alla filmer nu för tiden..

och på onsdag 08.40 ska jag fara till halkbanan i piteå. jag är jätte nervös! men jag tror att de kommer bli kul. vi får vänta och se. Men de ska bli kul. nu har jag bara 5 körlektioner uppbokade och en fas kvar,så vi får se hur länge de är tills man har körkort. JAG HOPPAS DE ÄR SNART!

Men nu ska jag börja dra mig tillbaka, ska med sju-bussen imorgon så jag måste hinna sova lite innan.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback