Torsdag 9/10

Idag har vi haft orientering med skolan.. hela gymnasiebyns tvåor och bf-treorna.. Vi var i Karlsvik.. De regnade, men de gick ändå rätt bra. Jag vandrade runt med Madde. Vi hade lite problem med första kontrollen. Vi såg den hela tiden, men vi trodde det var fel, så vi gick bara runt den och letade.. men de visade sig vara rätt. så där slösade vi typ 10 min :D men resten gick hur bra som helst. Vi var ner i sandgropen där de har varit nån fest. de var ett pajat partytält där. Åkte dit och hem med Marie.. sen efter var vi och käkade på max. riktigt gott :D

Sen när jag kom hem, la jag mig i sängen och läste lite teori.. läste om kompleteringar.. typ totalvikt och besikting. och hur man får lasta på bilen. På måndag efter körlektionen ska jag sätta mig och göra fas c.. och ska göra den tills jag klarar den... måste göra bort de där.. orkar typ aldrig plugga... men eftersom att jag vill ha körkort så fort som möjligt är de bara plugga på..

Imorgon ska jag på bio med kompisarna. Vi ska se Rallybrudar. De ska bli ganska kul. Men måste kolla upp när de går nå bussar till stan. För jag vill hinna hem och lämna mina saker innan jag far dit.. Har idott så jag vill inte bära på min sport-bag hela kvällen.. De hade typ varit jobbigt. Men om man inte hinner hem får jag väl lämna den i skåpet.. för jag tror inte att den kommer lukta äckligt.

Jag får inte glömma bort att lämna igen filmerna till hemmakväll. Sen ska jag om och köpa Linnea två böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback