Första körlektionen

Halv 9 imorse hade jag min första körlektion. Fan vad jag var nervös! Men de gick ganska bra, gjorde några fel men då gjorde man bara om de tills de var rätt.. de var ju inge svårt.

Sen ikväll har jag varit och övningskört med mamma. Gick med Levi och Verran till ok, vi for därifrån. sen skjutsade vi hem dom.. då hämtade vi ett par backar som vi var och lämnade vid slaktbodan.. sen for vi ner på e4:an! har inte kört där tidigare. Men eftersom att de inte var så mycke bilar var de helt okej :D sen var vi bara runt i råne. de var stor skillnad mot för att köra där vid olivers in :D

PÅ en vecka är man i stockholm! WOOOHOOO!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad roligt med körlektionen, jag håller tummarna och det kommer säkert gå jättebra :)

2008-09-10 @ 15:38:22
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback