Nu börjar de

Ikväll börjar dansen på söndagar.. en nybörjar grupp bla.. men vi ska dansa före.. typ en timma och sen kommer dom andra. hoppas de kommer nån.. de vet man aldrig.. de ska bli skönt att ha dans två ggr i veckan igen.. då har man någonting att göra..

var på bio igår. den var skitkul! jag vill ha den filmen. frida sa att den inte var nå bra, men jag satt typ och garvade hela filmen. måste se den igen nån gång.. high school musiacl 3 ska snart börja på bio.. jag vet inte, men jag tycker dom är rätt bra. jag vet att de är barnfilmer, men dom är ändå kul.. men de kan vara min kassa humor också.. :d men jag ska och se den iaf.. om jag inte laddar hem den.. men först måste jag ladda hem nått program.. men patrik 1.5 var skitbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback