Trött idag

Inatt har jag sovit dåligt pga att jag harft ont i högra ögat.. Men nu har de mesta gått över. svider bar lite..
missade bussen imorse, men när jag kom upp sa pappa att han började nio så jag fick åka in men han.. missade inte redovisningen iaf. de va ju bra.

vet ej om jag skrivit detta hära, men jag tror inte de.. jag har köpt en egen dator nu ^^ skitnice ^^ sitter i mitt rum just nu och lyssnar på rix fm. chattar lite med Kim (fd. "plast-kusin") vet inte vad man ska kalla det :d men han är schysst.

imorgon har jag min femte körlektion.. jag och pappa ska fara och köra en stund ikväll.. de kan ju behövas om man ska få körkort någon gång. är ju somsagt 18 nu.. måste ju ta de nu.. men de går rätt bra nu.. i tisdags hade jag körlektion sist och då höll vi på att backa och parkera.. jag trodde att vi skulle kroka men de gjorde vi inte.. vi var inte ens nära ^^ fick inget motorstopp vilket är jättebra. men jag blir stressad när de är mycke bilar runt om kring mig, så då möter jag för klent med gasen.. måste träna på de.. imorgon ska vi hålla på med placering och trafikregler.. de känns ju bra.
men jag måste göra faserna nu.. har bara gjort en, men skulle behöva göra alla. måste bara plugga på lite.. måste få ork till det. idag orkar jag då inte.. kanske imorgon.. men då ska jag försöka övertala syrran att komma på bio med mig.. vet hur de kommer att gå men ska ändå försöka.

har ju varit till stockholm också. i helgen.. fredag till måndag. de var kul. de var dans fredag, lördag och söndag. catrin från våran klubb tävlade och kom trea. de var kul för henne. jag dansade itne så värst mycke, men gjorde det jag kunde iaf.. var bara med på en workshop (där dom lär ut danser).men om jag får chansen ska jag far igen nästa år. bara man har pengar och inte har nå jobb.. vi shoppade rätt mycke också.. köpte nå tröjor och en brun halsduk.. vi var ut på en klubb också. de var rätt nice. drack en äppeldrink för 108 kr ^^ jag flög dit, vilket var första gången för mig. de var spännande. men läskigt! var skiträdd näär vi skulle lyfla i luleå.. var inte lika rädd på hemvägen.
men de var skönt att komma hem iaf.

men nu ska jag gå och se om pappa har kommit hem. vill fara och köra innan jag blir för trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback