11 december

Måste börja skriva oftare hära. De är mer än en månad sen sist.

Nu sitter jag och ser idol-finalen. Håller tummarna för Erik. Han är så bra!
Innan detta såg jag en skitbra film. "En vampyrs bekännelse" med Brad Pitt, Tom Cruise
och viktigast av allt Christian Slater :D Oj vilken bra film de var! Helt sad.

Fått lite förlängt jobb. Skulle ju egentligen vara året ut, men sen blev de förlängt till den 10 Januari.
Men sen blev de ännu längre, till den 25 januari. De är bra, väldigt bra. Nästan en hel extra månad.

Har varit lite tufft i veckan, Maria (hon jag jobbar med) blev sjuk, så jag fick jobba för två i två dagar.
Gud va stressigt de var! Jag förstår inte hur hon klarade av att jobba själv i tre veckor! Jag var
helt slut i huvudet idag! Men de gick bra iaf även fast jag inte kännt mig så där 100% frisk. Ont i magen, huvudet
och resten av kroppen...

Imorgon blir de sovmorgon! Skönt att inte stiga upp 5..
Tror jag ska bara muffins imorgon, varit sugen på de länge nu..

Men nu ska jag se färdigt Idol. Calle sjöng vinnar-låten innan reklamen och nu är de dags för
Erik, de får man inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback