12 december

ERIK VANN IDOL!  WOOHOO :D

Men jag gillade inte riktigt vinnarlåten.. Den var inte så speciell.. Inte som vinnarlåten som Markus Fagervall sjöng :D Everything changes :D De var en bra låt!

På tal om musik, har lagt över lite ny musik till mp3n idag.. nu är den smock-full. igen.. Fick radera massa för
att få in dessa låtar.. mycke var av brad paisley :D Gud vad jag längtar tills jag får min julskiva med han :D
Köpte en annan jul skiva för några dagar sen, med E.M.D. Hörde den på Indiska för första gången och tyckte
att den var helt okej, så jag gick på ica och köpte den för hela 79 kr :D Låt nr 6 är klart bäst ^^,




Bild från filmen jag såg igår (En vampyrs bekännelse). Christian Slater och Brad Pitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback