20 december

4 dagar kvar till Julafton!

Nu sitter jag och lyssnar på lite ny musik med Brad Paisley. Eller låtarna är inte nya, men jag har inte hört dom tidigare. En del är inte alls så bra, men han är en jävel på ballader :D Jag längtar tills jag får min julskiva med han :D Den kommer vara skit bra. Men kommer inte hinna lyssna på den innan denna  jul är slut, för de tog ett jävla tag för CDON att skicka den. Kan bero på att de är import, men ändå. Var länge sen jag beställde den.

Ikväll ska jag inte göra mycket, ska lägga mig och läsa ett tag. Känns som om de var skitlänge sedan jag läste en bok! Har inte läst på typ en vecka, vilket är väldigt ovanligt! Håller på med 2 böcker, den ena är Stephenie Meyer - The host (ingen ur "the twilight saga", de ni!) och den andra boken är Charlaine Harris  - Living dead in Dallas(true blood). Personligen tyckte jag att ettan i den serien var bättre, men jag har ju inte läst ut den än. så de kan ju ändras. Men jag tror att jag ska läsa ut The Host först.. Sen ska jag nog läsa en Michael Connelly bok :D Har tre kvar att läsa. Av mina 21 :D Jag har faktiskt önskat mig hans senaste bok också "Nine dragons" men den tror jag inte att jag kommer att få, så ska beställa den efter jul :D

IDA  FYLLER 19 ÅR IDAG! GRATTIS TILL DIG!

Ska till henne i veckan med hennes paket. Ska ta bilen till Boden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback