27 december

Julen är över, och skönt är de!
Är less på all julmat. (förutom köttbullar, de kan man aldrig bli less)

Sitter och ser "Sex and the city - the movie" nu. Den är bra :D

Julafton var inge speciell, farmor var här.. fick en MP3, drinkglas, bra-ha-prylar, bok, presentkort
och andra småsaker (finns bilder på http://cillacizz.blogg.se/ under dagens datum) 

Juldagen var roligare. Planerna var först att fara in till stan och dricka, men sen blev tanken dyr 
och de slutade med att vi var hos Marre och drack lite grann. Vi satt och såg Narnia och surrade.
Marre visade vilket motiv hon ska ha på sin första tatuering ;D de var nice. 
Sen drog jag och Marre på pubben, Åse ville inte följa :(
Men vi hade trevligt, de var mycke folk. Dock drack jag lite för mycke :D Kräktes när jag kom hem ^^

Annandagen spenderades som vanligt hos farmor. Ann och hennes familj var inte 
där i år, dom är typ i sthlm.. Men annars kändes de som vanligt.. god mat, inget bra på tv..
Same shit every year.. Fast såg när lammen tystnar igår, för första gången :D den var bra.

Idag har jag beställt lite böcker :D fick ju inte Michael Connellys senaste bok i julklapp
så jag köpte den idag. Den kommer om 3-8 dagar. lär väl ta ett jäkla tag iaf, men jag har ingen brist på böcker så de spelar ju inte så stor roll. Fick en bok av Åse i julklapp som jag ska läsa när jag läst ut boken jag håller på med nu.



Jag i fredags..

Kommentarer
Postat av: lillasystern din

haha kanske att de finns på bilddagboken och inte på bloggen bilderna idiot;)

2009-12-27 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback