New Moon

Såg just att jag inte har skrivit nå om New Moon här!

Åh va bra den var!!! Jag har sett den två ggr. Jag vet, jag är knäpp! Men den var sååååå bra :D
Dock inte lika bra som boken, men ändå klart på topplistan :D

Lite besviken på att inte mitt favorit citat inte var med.

" '- Before you, Bella, my life was lika a moonless night.
Very dark, but there were stars -- points of light and reason . . . And then you
shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire; there was
brilliancy, there was beauty. When you were gone, when the meteor had fallen
over the horizon, everything was black. Nothing had changed, but my eyes
were blinded by the light. I couldn´t see the stars anymore. And there was no
reason for anything.' 
"

Bästa scenen var iaf när Bella springer in i Edward och får han att flytta sig och en bit efter de :D
När han säger "Heaven". Åh så bra! :D

Ida och Linnea var med mig och såg den första gången, sen när vi kom hem lånade Ida min första bok
i serien och gissa vem som är fast?! Haha. Told you so, Ida! Han har tyckt att jag har varit helt knäpp kring
böckerna, och visst de har jag varit, men nu är hon likadan ;D hon har redan läst böckerna två varv :D
Och hon vill också gråta när Edward lämnar Bella i New Moon :D De är ju så hemskt! Haha ^^





Är sugen på att se filmen igen, men ska vänta ett tag, blir så dyrt ^^





Kommentarer
Postat av: emelie

Hej :)

Jag har lite svårt att bestämma mig.

Rösta på min blogg om vilken design jag ska använda mig av nu under julen.

Som tack för att du röstat kan du vinna en design av mig.

I början eller mitten av nästa vecka lottar jag ut två stycken som får en design. Precis som ni vill ha den.

Så kom igen, det är inte så krångligt att rösta ;)

2009-12-12 @ 21:55:21
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/
Postat av: Anina & Ellen

Hej! Vi ska ha en veckansblogg tävling, vill du vara med? Maila isåfall till [email protected] vi ska välja välja de 5 mest intressanta bloggarna!

2009-12-12 @ 22:03:33
URL: http://ellenanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback