23 februari

Precis som alla andra måndagar har jag börjat kl 14.00 idag. Jag måste säga att de är riktigt skönt att kunna fara till stan kl 13 ist för kl 7.15. Men tyvärr går ju bussen direkt till busstationen så man måste gå tvärs över stan för att ta sig till skolan. Idag var vi om Gina Tricot för Marre skulle byta en klänning åt sin syster. Den var riktigt fin. Jag skulle själv kunna köpa en sån, men jag har beställt rätt mycke kläder i helgen. Beställde några nya tröjor från ellos.

I helgen har jag inte gjort så mycket, i fredags var jag på bowling och bio med Linnea. Vi såg "The Wrestler" och den var rätt bra. (och jag spöade Linnea i bowling haha). Sen på lördag skulle vi ju till Säkk, men fick ett sms där de stod att hennes mor hade blivit sjuk. Så de var synd, för jag såg fram emot de! Men de får väl bli en annan gång. Madde hade tydligen någonting emot de för hon ville inte dit. Men de är ju upp till henne.. Man fyller bara 18 en gång. Säkk kom ju inte och firade mig, men nog tänkte jag fira henne för de. Madde firade inte mig heller, men jag firade henne. jajja.. blä blä.

Imorgon blir de skola. Måste komma ihåg att ringa praktikplatsen och höra vilken tid jag ska börja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback