Böcker

Idag har jag inte gjort annat än läst. När jag vaknade fortsatte jag att läsa Michael Connelly - Blodspår (finns även på film med Clint Eastwood), för jag ville inte lägga ifrån mig den igår, var skitspännande mot slutet. Hela boken var bra - de är ju michael connelly - men speciellt slutet. Lite av ett typiskt slut, men de spelar ingen roll. Bara de är bra.



Sen när jag hade läst ut den, fortsatte jag med en annan bok som jag började läsa nån gång i vinter. Nicholas Sparks - The Notebook. (Finns även på film med Ryan Gossling och Rachel McAdams). Eftersom att filmen är skitbra, gissa om boken var suverän?!?!



Nu ska jag väl vänta tills böckerna jag har beställt kommer, hinner inte läsa ut nån annan bok innan det.
Blir väl att plugga religion ist. prov imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback