Måndag 5 januari 2009

Idag kom min telefon till Ica. Jag kan säga att jag bokstavligen sprang till bilen när mamma kom hem :D Men de var mestadels för att mamma skulle och jobba och jag ville inte vänta till imorgon med att hämta den. (De stod i hennes namn).

Telefonen är rätt så bra, har hittat två mindre fel. Vilka är:  1.Ljudet, det är inte de bästa. Man hör ju telefonen när den ringer, men de är ju somsagt ingen högtalar telefon. Fel nr 2 är: Minneskortet. Vars fan är alla mina låtar och bilder. de går inte att öppna. De visar bara att de är tomt. Men de löser sig väl ;)

Men men..

Ikväll har jag sett "lejon och lamm". Den var rätt bra, men missade lite i slutet för jag slumrade till en stund. Men den handlade om en teori, eller egentligen om en strategi (stavas de så?). Om hur Amerika skulle vinna kriget. De är iaf vad jag uppfattade.



Nu sitter jag och ser Scrubs, men jag sitter och väntar på att Jordan, Rättsläkare ska börja. de var skitlänge sen jag såg de. Hoppas de är ett bra avsnitt. tror det skulle börja 00.15.

Fan på torsdag börjar skolan igen. Va tråkigt. Men man får väl tänka att de är min sista termin på gymnasiet. Snart har vi praktik. Vecka 11-21 har jag för mig att de skulle vara, om jag inte har helt fel. tre dagar i veckan..  Hoppas de blir roligare än sist. Men innan skolan börjar ska jag inventera på kosmetik. på onsdag... blir några kronor iaf ; ) 

Men nu ska jag se Jordan, Rättsläkare. och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback