Fredag 6 mars

Ännu en meningslös dag har passerat. Idag har jag inte gjort mycket. Var på young line med lillasyster, och innan de var vi på konum för jag behövde ny tandkräm... intressant.. Sen mot kvällen for jag på ok för pappa skulle ha ett cigarettpaket, så var och köpte de till han.. sen har jag färga håret, men de syns inte.. + att jag missade "så ska det låta". hade helt glömt bort att de hade börjat om, men de går ju att se på internet, så ska leta upp det.

Ända höjdpunkten idag var en film jag och syster såg i morse kring 11. den hette "Firelight" och handlade om en tjej som blev med barn med en man som betalade för att behålla barnet, för hans fru låg typ i koma. hon hade gjort de i 10 år eller nått. sen blir tjejen som föder barnet nån typp av lärare till barnet. bla bla bla.. Men den var faktiskt bra.



Stephen Dillande & Sophie Marceau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback