Lördag 7 mars

Imorse kl 10.15 satte jag mig i bilen och blåste iväg till luleå en sväng. Jag växlade lite pengar till pappa för han ska till hamburg på måndag. Han ville ha lite fickpengar så jag passade på att erbjuda mig att fara. Så han for till stugan ist en sväng. Vi kom tillbaka ungefär samtidigt. Sen sa han att jag fick ta skotern om jag ville, så jag ringde och väckte Linnea och fick med henne. Tog typ en timme för henne att komma hit, sen skulle hon hitta nå skoterkläder hon kunde ha. Alla våra skoterkläder är stora, så dom sitter inte så fint, men dom är varma. Sen satte vi oss på skoter och for en sväng. Vi var inge länge. Vi var in i stugan, käkade en macka, sen for vi hem. Men de var ändå roligt.

När jag var i stan passade jag på att gå förbi apoteket och köpte en flaska med ansiktsrengöring och en dagkräm. är så torr i pannan så de flagnar så de var dags att göra någonting åt den saken.. Kvinnan på apoteket sa att den skulle bara bra. De är ur serien "Oliva".. Får väl se vad de är för nå.

Ikväll har jag bara suttit vid datorn och lyssnat på musik. Har skrivit ut danspapprena jag skulle fixa igår, men de tog slut färg i skrivaren då, men nu har pappa bytt. Jag hittade en bra låt till en dans, och den hade ett jävligt långt namn.
The Drifters - You're More Than A Number In My Little Red Book. Kort va?

http://www.youtube.com/watch?v=VWL4buW9lAo  <-- Lyssna, den är rätt bra.

Annars har de inte hänt mycke nytt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback