Måndag 9 mars

Idag, som alla andra måndagar, börjar jag 14. Behöver inte fara in förän 13 ;) mycket härlig sovmorgon! Har bara en lektion, matte c. Imorgon börjar min praktik, är lite nervös för jag vet itne riktigt vars avdelningen jag ska vara på liggen, ska kanske gå och kika en sväng idag medans jag väntar på bussen. har en timme på mig. De löser sig säkert.

Nu sitter jag och ser providence, finns inte mycket att göra när man är hemma själv. Imorse for pappa till Tyskland ^^, jag hade gärna farit med han, men dom ska och kolla på maskiner till jobbet så de hade väl inte varit så roligt. Han ska vara borta till onsdag, dom ska till dannmark efter som har varit till tyskland, sen ska dom till ljungby.

-----------------------

Nu har jag varit på skolan, fick ta bilen så jag skjutsade mamma på jobbet och sen for jag och hämtade marre. vi var lite tidiga så vi behövde inte stressa så jag följde med marre in till örnen. Isabelle kom dit också, hon var uppstylad idag :D gillade hennes skor ^^,  Innan jag for hem var jag om Ok center och köpte en dricka och gissa vem som också kom dit?! Marcus. Han hade också bil idag..

När jag kom hem var jag med elis en stund innan vi for och hämtade mamma på jobbet.
Men nu har jag slut batteri i datorn så ska logga ut och gå ner och städa mitt rum, de är massa damm på golvet som måste bort. + att de är massa cd-skivor i soffan för jag satt och lyssnade igenom mina dansskivor ^^, fanns massa bra låtar!



(Bild från nyår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback