Minus 30 Grader

Igår var det innehus-festival på kulturens hus. Jag var dit med Linnea, Marre och Anna. Bella skulle också med men de blev inte, hon ändrade sig. Vi åkte in med 17.50 bussen till stan och vi fick stressa till den. Linnea var så seg. Hon kunde inte bestämma sig vad hon skulle ha på sig. De slutade med att hon skulle ha klänningen jag hade på mig så jag fick byta. men de löste sig.
När vi kom till stan kom Anna och hämtade oss på busstationen, sen for vi till henne och hade lite förfest. De var mycket trevligt. Efter det tog vi taxi till stan och gick in och letade upp baren ^^, Drack en dagens. De var päron och nånting, den var ganska god. Man blev på full iaf. eller ja, jag var ju full redan innan jag kom dit, men ändå.
I baren satt vi och surrade med lite folk och sånt. Sen var vi och såg nå band och sånt tills dom stängde. Sen drog vi till Olivers ^^, Jag trodde inte att jag och Marre skulle komma in eftersom att Linnea sa att de var från 25 där, men vi gick bara in :D hehe. De var ganska trevligt där också, men Anna tappade sin telefon. de var riktigt tråkigt.

Kom hem tjugo över 4. Men de var en mycket lyckad kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback