Sportlovet är här.

Nu är de sportlov, riktigt skönt. I lördags var vi (jag, pappa, elis och mamma) till stugan och kollade läget.
Jag fick ta den nya skotern medans dom andra åkte med den gamla :D Först var vi till Lennart, sen till stugan.
Skottade lite, grillade en korv, sen for vi hem.

Igår var de dans. De var ganska kul. Vi fick önska var sin dans, jag valde "kings & vagabonds". vi har inte dansat
den på år och dar så kom inte ihåg hela. missade ett mambo-step så var helt fel i musiken hela tiden. men när jag kom hem kollade jag upp de hela och nu  kan jag den. vi dansade också "so glamours". de var också länge sen vi dansade
den också. Jag hade velat dansa " sea salt sally" också, men den får bli en annan gång.

Idag har jag inte gjort mycket. har rensat garderoben. kastade en full papperssäck men kläder jag inte använder.
men har jag varit ut och skottat lite.

Men nu ska jag gå med lillasyster upp till byn och handla lite grejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback