Torsdag 5 mars

Idag har de verkligen inte hänt mycket måste jag säga. Jag har typ bara suttit vid tv'n. Utöver det har jag bakat bröd och lärt mig en dans. Eller dansen lärde ag mig igår, men hade missa ett steg så har tränat in den så jag kan den iaf. Den var jättebra! den heter "tonight i wanna cry". låten är av keith urban ^^ Det är synd att vi inte kommer att dansa på dansen. Men man kan ju alltid dansa hemma ;)

På tal om dans gjorde vi en bra dans igår. Den heter "Feel". Den har så mycke snurrar att man är helt yr efter åt ^^ de är en lugn låt, så de är bra. ska bli kul att göra den igen på söndag. den är inte lika rolig att dansa här hemma för den tar så mycke plats.





Jag är mycket nöjd men mina nya dansskor, sansha - dynamo, köpta från dansskor.se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback