v. 2

Nu har jag haft praktik i två veckor. Tiden går jättefort nu tycker jag! Lite små sega, men snabba dagar.

Idag har vi varit ute, sen har vi bara varit inne och lekt. De var jäkligt halt ute på innergården. Ungarna låg typ hela tiden, de är bra att de finns hjälmar.

Imorgon har jag matteprov, så ska plugga ikväll.. Måste läsa mer om naturliga logaritmer och e och de där...
De är rätt besvärligt. Egentligen är de inte svårt, men man måste vara skärpt och de är inte jag nu för tiden. Är helt
seg..

Jag funderar också på att fara och simma imorgon efter skolan, slutar två. Men jag vet inte om jag orkar. Men eftersom att jag har idrott innan så är de ju bara stoppa ner baddräkten i väskan så har man ju ifall att man känner för att fara.. Måste komma ihåg att ha hänglås och nyckel..

Nu är de vänner på tv, så jag ska njuta av min paus från matteboken..




Måste säga att detta var en fin bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback