3 maj

Har inte varit in här på ett tag så nu tänkte jag att de är dags att börja om ^^,

Igår var jag ut med Linnea och Sofia. Först var vi hos Sofia, (Jag såg lägenheten för första gången), sen gick vi till
Martin och efter de till puben. De var kul. Men är glad att jag inte drog på efterfesten sen ^^, kunde inte gå rakt ^^

På valborg var jag till stan. För hos Säkk, sen drog vi till universitetet men när vi kom dit insåg vi att de var lite tidigt så
vi drog till jeanette på tuna. När vi hade varit där ett tag drog vi tillbaka till univeritetet för att de fyrverkerierna och eventuellt se en majbrasa.. Vi fick vänta en timme på att showen skulle börja, men de var värt de. Frida och Jossan kom dit så de var jävligt roligt. Hade inte sett frida på skitlänge eftersom att hon pluggar i dalarna.

Dagen efter de drog jag och Marre till Frida i Bensbyn för att se film. Jag var helt lycklig när jag hittade till henne. Har bara varit dit en gång, när mamma skjutsade hem henne nör vi hade varit på bio på min födelsedag förra året ^^, Blev impad av mitt minne :D
vi såg TWILIGHT och den var SKIIIIIIIIIIIITBRA!! Har sett den tre gånger nu. och första gången var hos Frida, så jag har nött filmen hela helgen :D





TWILIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback