23 september

Sitter (halvligger) och lyssnar på massa Brad Paisley låtar som jag inte har hört tidigare.
Åh va han är bra! Hittade 2 stycken som var skitbra. Igår (eller om de var i förrgår) laddade jag
hem hans senaste skiva. Den var väldigt bra! Speciellt "Welcome to the future". Den sjöng han
även när han var i Vita huset :D

Ska även se om jag hittar nå bra med Martina McBride..

Idag fyller mormor och Oliver år..

Har även bokat stockholms-resan idag :D Så på fredag sticker jag och Linnea tidigt som fan :D
Men de ska bli skoj, ska bränna lite mer pengar den här gången :D iof skulle jag behöva spara, men
hur många gånger är man till huvudstaden?! Vi blir borta till tisdag kväll ^^ Så ska ändå vara borta
ett tag :P

De är bara synd att jag glömde bort att jag skulle på NRMF.. Trodde de var nästa helg..
Hade varit jävligt kul att gå på de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback