10 april

Äntligen helg och sovmorgon!

Idag övertalade jag farsan att följa med och se på en bil i skellefteå. Tyvärr blev de inget bilköp idag, men bilen var fin.. men för mycke man hade behövt fixa. hur fin som hellst inne, men ute var de lite mindre bra, rost och sånt. Men de var nära att man blev bilägare ^^.
De var ju ett under att jag fick med mig pappa :P Han brukar aldrig vilja följa med :P

Annars har jag inte alls gjort mycke idag.

Har börjat jobba på heltid igen, så skönt. Fram till i mitten av augusti.. letar lägenhet, men fick ingen av dom jag bokade i luleå.. tyvärr.. jajja, de kommer väl fler fina..

Nu ska jag snart lägga mig och läsa lite Michael Connelly - Chasing the Dime. men först ska jag gå och tvätta av mig sminket.. de är inte ofta man använder de nu föt tiden när man inte får ha de på jobbet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback