16 augusti

Länge sen man var in här!

Sista dagen på ALS Scandinavia var idag. Känns tråkigt men samtidigt skönt att få göra någonting annat ett tag.
Sticker till Borås på torsdag. Ska plugga naturvetenskapligt basår (matte, kemi, fysik & biologi). Ska ta mig genom de först, sen får jag se vart jag hamnar. Geologi lutar de åt nu :P men de kan bli nå helt annat imorgon :P

Håller på att packa för fullt, 3 kartonger 2 väskor och en liten hink har jag packat. Kartongerna är inte riktigt fulla än men snart.. De är inte så lätt att packa eftersom att jag inte kan ta med mig allt. Mitt studentrum är bara 13 kvm! hur litet som hellst! Varken egen toalett eller kök. Men förhoppningsvis kommer de gå bra.

Har fått mina biologi-böcker men väntar på matte-, kemi-, & fysik b - böckerna. Måste köpa en fysik a också. Tänkte köpa en ny när jag kommer dit ner. De måste ju finnas kring högskolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback