12 Januari

Jobbat idag, varit trött som fan! Vaknade typ 3 i natt och kunde inte somna om.. Irriterande!

Nu kommer alla som känner mig få en chock: Jag har skurat mitt rum igen, och toaletten!
De brukar vara för hemskt i mitt rum innan jag städar. Men inte denna gång, nu var de bara lite damm på golvet ^^

Käkat fisksoppa idag, inte så gott. Blir fil till lunch imorgon :D Ska faktiskt bli väldigt gott, har inte ätit de på länge nu. 

Fick ett mail idag från Bokus.se. Min beställning är försenad.. Som att jag inte redan visste de.. Jajja, de får ta den tid de tar. De är ju ändå bra att dom skickar ut mail om sånt. De är de inte alla sidor som gör. Jag satt och fixade i ording min räknings-pärm för någon dag sen, fasiken va jag har köpt böcker från Bokus.se :D Dyrt, dyrt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback