29 Januari

Igår eftermiddag (typ kl 3?) kom ida förbi med min julklapp :D Fick ett armband med ett Edward Cullen citat på. De var skitfint. Står: "What choice have I? I cannot be without you, but I will not destroy your soul - Edward C". De ni ;) Bild kommer senare.

Hade rätt tråkigt igår så skrev ut lite danspapper (och inte så lite ^^). Blev men bara Brad Paisley-låtar :D Lärde mig en som heter "Time Well Wasted" och den var bra :D lite för lätt dans men eftersom att jag gillar musiken blir ju dansen mycke bättre ;) Sen när den satt gick jag kollade lite på datorn, vill ha nya dansskor. mina är slitna och massa matrester under dom (vi dansar i matsalen just nu och de är inte alltid så rent på golvet. Hittade en bild på samma modell på skorna som jag har fast i grönt :D Jag har blåa, men hur coolt hade de inte varit med ett par gröna?! min färg :D Men ända sidan jag hittade som sålde dom var i Japan eller kina.. de var nå tecken iaf på sidan.. Men dom finns bara i två storlekar. och dom var 32 och 42.. och inget av dom passar mina fötter. Mina är i storlek 38 tror jag. Så typiskt.. dom finna typ bara att köpa i rött, guld (gul), blå svart och lila i Sverige..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback