7 augusti

Igår var de fest i Niemisel, två av Svens kompisar fyllde år. De var riktigt trevligt, men jag drack
inte alls mycke. Fast ändå blev jag lite bakis.. Har iaf tagit en liten promenad och hämtat bilen vi lämnade
kvar. Skönt att få lite friskluft när man mår lite halvtaskit. Sen for vi och lämnade lite pengar i Orrbyn och
efter de for vi till Råne och tröck en kebabtallrik var. Gott med bakismat!

Idag var planen att fara till Kalix och hälsa på några men de sket sig så vi ska fara på
bio med lillebror ist. Vi ska och se Bilar 2. Jag hoppas den är lika bra som ettan är.

Imorgon blir de jobb igen, hoppas de inte är samma väder som idag för jag vill inte stå och trimma i
spöregn.. Regnkläderna är så sjukt varma.. Men de är bara att bita ihop.. Gräset har ju typ inte växt nå,
men jag antar att de blir trimma iaf.. dom har väl inge annat jobb åt oss i veckan annars. Var i Råne och
jobbade förra veckan. Skönt att vara på hemmaplan för en gång skull.

Nu ringde Elis, som är i stugan, och sa att jag måste gå och börja med maten så vi hinner med bion..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback