19 februari 2011

Oj de var ett tag sen..

For hem från Borås i slutet av september. Blev less på att vara där nere. Borta bra men hemma bäst.
Fast de var inte riktigt bra där borta.. Pappa kom ner och hämtade mig. Var väääldigt långt hem. Tog hur länge
som hellst att köra hem. Eller pappa körde hela vägen från Borås till Råneå. Efter vägen stannade vi och käka två ggr och så stannade vi på nån stor båt-affär. Jäklar va båtar de fanns där. Men de var sjukt skönt att komma hem igen!

Fick jobb snabbt på BDX Green. Var bara en månad, men de var riktigt trevligt folk där ;) Krattade löv, klippte träd, körde fast med en bil. Roligt hade vi. Men fick stiga upp tidigt för vi åkte med Håkan och han for så han var där minst en halvtimme innan vi började. Månaden gick fort som bara den..

Sen har jag varit arbetslös från dess. Har varit och jobbat lite på OKQ8.. Inte så många timmar men de är alltid någonting..

Ska jobba på ALS en vecka i mars, ska bli ganska roligt.

Idag är jag helt slut, tror inte jag har sovit så bra i natt.. Nacken är typ knäpp.. Inge roligt, men de blir säkert bättre till imorgon. Sitter och ser "My own worst enemy" nu :P De var också länge sen man såg de. Christian Slater är såå bra :D Funderar på om man kanske ska ta och se "Heathers" eller "true romance" ikväll. Marcus tycker jag ska se "the green mile" så har bett linnea ta med sig den, för hon ska komma hem och äta idag.

Imorgon blir de dans, har varit lite segt dom sista gångerna.. De är mycke trampa och trampa. Men danserna är rätt bra. "Dreams" och massa annat med bra musik. Har varit och dansat med "nybörjarna" (inte riktigt nybörjare, dom har dansat en termin tror jag) i Bensbyn på tisdagar. Har ju lite mer tid nu när man är arbetslös..

Nä nu får de räcka, ska försöka skriva lite oftare ;)



På väg hem från Borås. Innan Söderhamn.

Kommentarer
Postat av: verran

du glömde skriva att du skaffat boiiifriend;D

2011-02-20 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback